mandag 20. april 2009

Ikke helt i slaget....

Var hos legen en tur i dag, da jeg i går kveld fikk vondt for å svelge og føltes ut som om hele halsen snørte seg sammen. En skummel opplevelse!! Har også følt en slags stivhet i halve ansiktet (litt sånn som når bedøvelsen går ut når man har vært hos tannlegen) i noen dager. Derfor følte jeg for å dra til legen i dag. Hun sa at det antageligvis var noe mat jeg hadde spist som jeg har regert på. Fikk derfor noen allergitabletter. Virker ikke 100% ennå, men noe bedre er det kanskje....Fikk konkludert med at det ikke var farlig i hvertfall:)

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!

    Uff, forstår godt at du opplevde gårskvelden som en skummel opplevelse. Godt å få konstatert at det ikke er noe alvorlig. God bedring til deg :o)

    Hilsen Hildegunn

    SvarSlett
  2. Skummelt! BRa du fikk hjelp, da! God bedring!

    SvarSlett